REPRATURA KATALIZATORA

Usluga reparature katalizatora je posebno je zanimljiva za vozila koja imaju katalizatore pri motoru odnosno na samoj ispušnoj grani. Na ovaj način svojim kupcima nudimo alternativu često puta preskupim originalima.

 

Reparaturu katalizatora vršimo isključivo s metalnim jezgrama i to u punoj paleti euro normi: EURO2, EURO3, EURO4 i EURO5. Katalizatori s metalnim jezgrama otporniji su na mehanička opterećenja i neispravnosti u radu motora u odnosu na keramičke katalizatore. 

 

Dvije su tehnike izvođenje reparature katalizatora:

  1. Tijelo katalizator raspilamo kako je prikazano na slici te na mjestu   postojeće jezgre postavimo novu i sve ponovo zavarimo.

  2. Tijelo katalizatora raspilamo tj. otvorimo samo na dnu te novu jezgru upresamo sa donje strane i opet sve ponovo zavarimo.

 

Ukoliko se odlučite za reparaturu katalizatora potrebno nas je prethodno kontaktirati kako bi provjerili o kojem sistemu se radi jer postoje iznimni slučajevi gdje je reparatura neizvediva. Ponekad je i cijena novog zamjenskog katalizatora niža od same reparature.

 

Ukoliko u razgovoru s vama utvrdimo da je reparatura katalizatoraje izvediva, potrebno je na našu adresu poslati vaš neispravni katalizator s naznakom da se dostava izvrši slijedeći dan do 10h ujutro. Na taj način imamo dovoljno vremena napraviti reparaturu i u istom danu poslati katalizator nazad na vašu adresu.

Dostava je besplatna za cijelo područje RH.

 

Garancija na izvršene radove reparature te ispravnost sustava je 12 mjeseci bez obzira na kilometražu.

Plaćanje je pouzećem.

 

REPRATURA DPF FILTERA

Usluga reparature DPF filtera odnosno FAP filtera je takodjer zanimljivo, jednostavno i često puta jedino moguće rješenje na ispušnim sustavima mnogih vozila. Izvodi se identično kao i reparatura katalizatora s tim da reparaturu DPF filtera vršimo isključivo SiC (silikon-karbidnim) jezgrama. 

 

Garancija na izvršene radove reparature te ispravnost sustava je 12 mjeseci bez obzira na kilometražu.

 

Dostava je besplatna za cijelo područje RH.

Plaćanje je pouzećem.

 

Bitno je napomenuti razliku između dva najčešća materijala od kojih se rade jezgre DPF filtera.

To su:

 

  • KORDIJERIT - je tektosilikat žućkaste boje. Njegovu primjenu imamo u proizvodnji keramičkih jezgri kod automobilskih katalizatora. Koristio se i kod prve generacije DPF filtera. Zbog bržeg zaštopavanja i krhkosti, te relativno niske temperature taljenja (oko 1.200 C), većina vodećih proizvođača ne koristi ga više u proizvodnji DPF filtera. Naime, često se događalo da se rastali prilikom procesa regeneracije. 

 

  • SILIKON KARBID - je spoj silicija i ugljika. Tamno sivo plavičaste je boje. Temperatura taljenja mu je oko 2.700 C. Zbog znatno više cijene u odnosu na kordijerit, počeo se pvo primjenjivati u proizvodnji DPF sustava kod automobila više klase. 

 

TONSOR RD d.o.o. 

Oca Ante Gabrića 1

HR-21000 SPLIT

CROATIA

tel.  +385 (0)21 410 333

mob +385 (0)91 9187 001 

info@katalizator.hr

www.katalizator.hr

  • w-facebook
  • Twitter Clean
  • w-googleplus